Pages

December 25, 2010

Tonton bolasepak secara langsung di laptop anda secara percuma


Ini dia yang ditunggu-tunggu peminat bolasepak di Malaysia, kini kita tidak perlu lagi melanggan astro untuk menonton bolasepak secara live. Semuanya percuma & kita boleh menontonnya dimana-mana sahaja, apa yang perlu dibuat ialah on kan laptop anda. Itu sahaja. 


Semua liga-liga di seluruh dunia boleh ditonton secara live termasuk perlawanan persahabatan, Barclays Premiere League (BPL dulunya EPL), Liga Sepanyol, Liga Itali, Liga Perancis, Liga Brazil & banyak lagi. Jika ada perlawanan BPL, anda boleh melihat kesemua perlawanan serentak & ini berbeza dengan astro yang hanya menyiarkan beberapa perlawanan sahaja. Begitu juga dengan Liga Sepanyol dan lain-lain.


Senarai perlawanan di bawah sentiasa berubah-ubah mengikut perlawanan yang diadakan pada hari tersebut. Ini adalah satu alternatif untuk anda. 


Saya selalu menonton liga arab & paparan gambar adalah sangat jelas serta tiada sangkut-sangkut jika sambungan broadband anda melebihi 400kbps. Untuk menonton lebih puas, sambungkan laptop anda ke TV LCD 32 inci anda.


Berikut adalah cara-caranya untuk anda menonton secara live.


1. Pilih mana-mana perlawanan yang sedang berlangsung di bawah & kemudian klik di atasnya. ( anda tidak dapat menonton jika perlawanan belum bermula )


2. Setelah anda klik, anda akan dapat melihat tanda "link#1", "link#2", "link#3" & seterusnya. (kecuali link yang bertulis "Registration Required!" - link ini kena daftar, tak perlu klik link ni)


3. Klik semua link & setiap klik akan keluar 1 page baru yang akan menayangkan perlawanan yang sedang berlangsung. Anda boleh pilih mana-mana page yang menayangkan gambar & bunyi yang berkualiti.


4. Bookmark page ini & anda boleh membukanya semula jika ingin menonton perlawanan lain dimasa depan. Anda juga boleh melihat video di bawah untuk belajar cara-cara menonton perlawanan ini. Selamat menonton.

5 comments:

Ammar said...

terima kasih sebab kongsi benda ni..thanks...

1Malaysia Online 2014 said...

Tq banyak-banyak bro..

Muhammad Athir said...

thank you bro....

NIZAM & ROSLINA said...

saya mmg penah jumpa link ni. tapi, slow sikit la, pasal saya pakai streamyx yg murah sikit la. anyway, terima kasih bro.

Anonymous said...

thanks...yup...harap2...dpt tgok la siaran live di intenet nie...daripda astro...kamai x mampu nk pakai astro....streamyx mmpula...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...